L'afer de la gimnàstica arriba al ple, que acorda crear una comissió per desencallar el conflicte. Ajuntament de Vilanova
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
05-06-2017 20:35
L'associació esportiva Pasifae ha presentat aquest vespre una moció al ple municipal de Vilanova i la Geltrú per tal de reclamar un repartiment més equitatiu dels horaris de l'únic gimnàs municipal, que comparteix amb el Club Gimnàstica Vilanova. De mans de Ciutadans, l'entitat ha portat al ple el conflicte que enfronta les dues entitats des de fa mesos i que s'ha tancat amb l'aprovació per unanimitat d'un acord entre tots els grups municipals per desencallar aquest afer. Així, després d'una hora de discussió, el ple s'ha compromés a crear una comissió específica per arribar a una entesa definitiva entre els dues entitats. La comissió estarà formada per representants de les dues entitats de gimnàstica, del govern i de l'oposició.
La passada setmana, la regidoria d'Esports va presentar un nou model de gestió i ús del gimnàs municipal, amb el qual volia posar fi al conflicte d'interessos que existeix entre els dos clubs esportius. La mala entesa i la falta de cooperació entre ambdues entitats ha originat multitud de conflictes pel que fa a l'ús dels espais esportius.
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!