Redacció |
Vilafranca del Penedès
25-09-2017 12:45
L’alcalde de Vilafranca, Pere Regull, acaba d’anunciar que el ple de setembre, que s’havia de celebrar demà dimarts, 26 de setembre, queda suspès per “l’estat d’excepcionalitat que està vivint el nostre país.”
L’alcalde de Vilafranca, Pere Regull, acollint-se a l’articulat del Reglament Orgànic Municipal, ha suspès la sessió del ple de setembre de l’ajuntament, prevista per demà dimarts, 26 de setembre. El batlle vilafranquí s’acull a l’article 24F del ROM que indica que l’alcalde té la potestat de suspendre provisionalment la sessió quan es produeixin circumstàncies que així ho aconsellin.
La decisió de suspendre el Ple només la pot prendre l’alcalde, però ha estat presa després de converses amb la resta de grups municipals.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



