Redacció | 
                          Vilanova i la Geltrú 
                          28-11-2017 19:52 
                          
                        
48.638 persones del municipi de Vilanova i la Geltrú estan convocades a votar a les eleccions al Parlament de Catalunya que se celebraran el dia 21 de desembre. Una xifra lleugerament superior respecte al cens de les eleccions generals del juny de 2016, quan aleshores podien exercir el seu dret a vot 48.295 persones.
Pel que fa als canvis, respecte comicis anteriors, l'institut de Baix a Mar i Can Pahissa deixen de ser col·legis electorals. Les persones que fins ara votaven en aquests dos espais ho faran en col·legis propers. Així, els que abans votaven a l'institut ho faran ara a la Confraria de Pescadors (local social del Pòsit) i a la Casa del Mar, i les persones que votaven a Can Pahissa ho faran a les instal·lacions de l'IMET (La Paperera)
D'altra banda, les persones amb problemes de mobilitat poden demanar a la Creu Roja el servei de transport gratuït per traslladar-se als col·legis electorals. Es pot sol·licitar fins al 15 de desembre trucant al telèfon 902 22 22 92
Podeu consultar el vostre col·legi electoral en aquest enllaç.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



