Flash

Finalitza la campanya de promoció comercial de Calafell


Rosa Delofeu és la guanyadora del viatge de cap de setmana a Mallorca per a dues persones que ahir va sortejar la regidoria de Comerç, Turisme i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Calafell. Aquest sorteig posa punt final a la campanya de promoció del comerç local anomenada «Rasca-Íbers», en què els clients participaven en un sorteig. Les butlletes donaven més de mil premis. En total, s'han repartit unes 19.000 butlletes de les 25.000 editades, cosa que per als organitzadors evidencia l'èxit de la iniciativa. A més, la campanya ha estat associada a la targeta de fidelització del comerç calafellenc. Per això, la majoria dels premis consistien en punts per acumular en el compte de cada usuari de la targeta. També s'han lliurat 150 premis directes i un segon viatge.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local