Eleccions municipals

Blanca Albà, nova l'alcaldable del PDeCat a Vilanova i la Geltrú

És regidora des de 2012, advocada, responsable de l'Oficina d'Afers Socials i Famílies de Vilanova i entrenadora estatal d'atletisme

Blanca Albà, nova l'alcaldable del PDeCat a Vilanova i la Geltrú. PDeCat

Blanca Albà, nova l'alcaldable del PDeCat a Vilanova i la Geltrú. PDeCat

L'assemblea local del PDeCAT a Vilanova i la Geltrú ha proclamat aquest vespre la candidatura de Blanca Albà Pujol a l'alcaldia de Vilanova i la Geltrú. L'actual regidora de Polítiques de Ciutadania del govern vilanoví serà l'alcaldable del PDeCat a les properes eleccions municipals.

Albà és càrrec electe a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú des de febrer de 2012, és advocada i la responsable de l'Oficina d'Afers Socials i Famílies de Vilanova. A més, la nova candidata del PDeCat a Vilanova i la Geltrú, que pren el relleu de Neus Lloveras, és entrenadora estatal d'atletisme.

Els seus inicis a la política van ser a la Joventut Nacionalista de Catalunya, de la qual va ser presidenta local i comarcal.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local