Solidaritat amb els presos

Llorenç del Penedès suspèn l’acte de celebració de Nadal amb els funcionaris per la vaga de fam

'Hem pres la decisió de suspendre l’acte de celebració de les festes nadalenques amb els treballadors del Consistori per tal de denunciar les traves que el Tribunal Constitucional'

Llorenç del Penedès suspèn l’acte de celebració de Nadal amb els funcionaris per la vaga de fam. Ajuntament de Llorenç

Llorenç del Penedès suspèn l’acte de celebració de Nadal amb els funcionaris per la vaga de fam. Ajuntament de Llorenç

L’Ajuntament de Llorenç del Penedès suspèn l’acte de celebració de les festes nadalenques amb els treballadors del Consistori en suport amb els presos polítics en vaga de fam: "degut als darrers esdeveniments ocorreguts a la presó de Lledoners amb el començament de la vaga de fam per part dels nostres presos polítics, Jordi Turull, Jordi Sánchez, Joaquim Forn i Josep Rull, l’equip de govern de l’Ajuntament de Llorenç del Penedès hem pres la decisió de suspendre l’acte de celebració de les festes nadalenques amb els treballadors del Consistori en suport a aquesta mesura tan extrema, per tal de denunciar les traves del Tribunal Constitucional està posant per endarrerir l’accés al Tribunal Europeu de Drets Humans".  

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local