Eleccions generals

ERC de Vilanova situa les eleccions generals com la primera volta de les municipals

Tomàs Àlvaro confia en què la força republicana sigui clau a Madrid, on fins ara “ha estat capaç de posar i treure governs”

El candidat del territori al Congrés dels Diputats, Tomàs Àlvaro. ERC

El candidat del territori al Congrés dels Diputats, Tomàs Àlvaro. ERC

Esquerra Republicana de Vilanova i la Geltrú veus les eleccions espanyoles com la primera volta de les eleccions municipals. En la roda de premsa celebrada aquest matí han deixat clar que volen ser la primera força a les municipals de la capital del Garraf i, segons han apuntat els republicans, guanyar també el 28 d’abril seria un pas de gegant per aconseguir-ho.

El candidat del territori al Congrés dels Diputats, Tomàs Àlvaro, ha fet una crida a votar a ERC perquè considera que és “el vot útil per evitar que Arrimadas i Rivera siguin ministres”. El vilanoví confia en què la força republicana sigui clau a Madrid, on fins ara “ha estat capaç de posar i treure governs”.

També s’ha mostrat confiada en uns bons resultats l’alcaldable Olga Arnau, qui ha anunciat que a nivell local “ERC està més preparada que mai”. Segons ha apuntat Arnau, després de 5 espais de trobada i participació oberts al conjunt de la ciutadania i una vintena de reunions de buidatge i redacció, ja tenen el programa electoral tancat, i el presentaran conjuntament amb la resta de la llista el proper dissabte 4 de maig al vespre a l’Auditori. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local