Redacció |
Santa Margarida i dels Monjos
27-05-2019 02:41
El PSC de Santa Margarida i els Monjos ha baixat, però manté la majoria absoluta a l'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos. Imma Ferret tornarà a govern amb comoditat al consistori penedesenc, on ERC agafa força i es recupera com a segona força política del municipi amb quatre regidors.
Amb un regidor, completen el ple municipal la CUP i Junts per Catalunya.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!