Junts per La Granada i el PSC pacten un acord per governar els propers quatre anys. Junts per La Granada
Redacció |
La Granada
06-06-2019 14:35
Junts per La Granada i el Partit dels Socialistes de Catalunya han arribat a un acord per formar govern a La Granada els propers quatre anys. D’aquesta manera, l’alcalde de La Granada durant els propers quatre anys serà Joan Cols Canals (JxLG) i el primer tinent alcalde serà Jordà Jaime Ortiz (PSC): "La responsabilitat, la coherència i la transparència envers la ciutadania han estat els principals arguments per assolir un acord", ha explicat les dues forces en un comunicat.
Les dues formacions asseguren que "malgrat haver estudiat profundament la possibilitat de formar un govern d’unitat entre els tres grups resultants dels comicis del 26 de maig, aquesta opció ha resultat inviable ja que el tercer dels implicats ha establert múltiples línies vermelles que s’oposen frontalment a les idees que tant PSC com JxLG hem defensat en els respectius programes".
En aquest sentit, han dit que "és la nostra responsabilitat prioritzar el benestar de les granadenques i granadencs i per això trobem necessari deixar endarrere els colors i les sigles polítiques, per tal d’assolir un pacte que situï la millora i el desenvolupament del municipi com a única prioritat. La coherència de l’acord recau en tots els aspectes que comparteixen els programes de JxLG i PSC. Aquestes similituds posen de manifest que la direcció en la que volem fer avançar el poble és la mateixa".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!