ACN |
La Bisbal del Penedès
27-09-2019 13:56
El jutjat de primer instància del Vendrell ha arxivat la querella per injúries i calúmnies que l'exregidora d’ERC a la Bisbal del Penedès, Pilar Verdún, va interposar contra l'alcaldessa d'aquesta mateixa població, Agnès Ferré, i la primera tinent d’alcalde Judith Vidal, en "no quedar degudament justificat el caràcter penal de les injúries i les calúmnies denunciades". La causa es va obrir el setembre de l'any passat després que el govern municipal, liderat pel PDeCAT, afirmés que la regidora d'ERC no pagava els rebuts de '’aigua perquè no tenia comptador al seu habitatge. Segons explica el jutge a la interlocutòria de l'arxivament, Verdún va presentar la querella després que l'alcaldessa i les regidores l'acusessin a través dels seus perfils a les xarxes socials de "robar".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!