Ramon Arnabat, nou president del Consell Nacional de Catalunya en Comú. Vilafranca en Comú
Redacció |
Vilafranca del Penedès
10-02-2020 09:56
Ramon Arnabat ha estat elegit president del Consell Nacional de Catalunya en Comú per als propers dos anys en la sessió d’aquest consell celebrada el 8 de febrer i que va acordar iniciar el procés de primàries per elegir la candidata o candidat que encapçalarà la llista dels comuns i optarà a presidir la Generalitat de Catalunya a les properes eleccions. El regidor de Vilafranca en Comú ja és membre de l’executiva de Catalunya en Comú i compagina aquestes tasques amb la de professor d’història contemporània a la Universitat Rovira i Virgili.
Arnabat compartirà la presidència del Consell Nacional amb Maribel Ibáñez de Catalunya en Comú. Ambdós juntament a quatre vocalies conformen la Mesa Nacional d’aquest Consell que és qui dirigeix les seves sessions i assumeix la seva representació entre Consells Nacionals que es celebren cada dos mesos.
El Consell Nacional és el màxim òrgan dels Comuns entre assemblees i és l’encarregat de marcar la línia estratègica de l'organització. És el fòrum de debats del debat política dels representants territorials i sectorials del Comuns i el responsable de marcar la seva línia política, que després executa la Comissió Executiva.
Al Consell Nacional de Catalunya en Comú hi participen quatre vilafranquins: Ramon Arnabat, Montse Romagosa, Dolors Vilaró i Marta Junqué (d’esquerra a dreta a la fotografia adjunta).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!