Alerta sanitària

Cunit prohibeix instal·lar para-sols en grup, carpes i taules a les platges

L'Ajuntament vol limitar alguns usos per garantir la seguretat dels ciutadans i evitar la propagació de contagis

L'Ajuntament de Cunit ha prohibit als usuaris de les platges la instal·lació de nombrosos para-sols, carpes i taules. El consistori argumenta que aquest estiu vol limitar alguns dels usos de les platges "per garantir la seguretat dels ciutadans i evitar la propagació de contagis". En un comunicat, el govern remarca que no està permesa la instal·lació d'ombrel·les i "qualsevol altre sistema d'ombratge que comporti una ocupació intensiva de l'espai públic", mentre que les cadires i gandules "s'adequaran a les finalitats de gaudi". També es limita l’accés d’embarcacions a motor als canals d’entrada i sortida d’embarcacions, fora de l’horari comprès entre les 11 del matí i les 18 hores.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local