ACN |
Barcelona
07-09-2021 17:02
El Govern aixecarà a partir d'aquest divendres la restricció d'un màxim de 10 persones a les trobades i la limitació d'aforament als centres religiosos. Així ho ha anunciat la portaveu, Patrícia Plaja, durant la roda de premsa d'aquest dimarts a Palau, posterior a la reunió del Consell Executiu. D'altra banda, la Generalitat també estudia augmentar del 30% al 40% l'aforament en espectacles esportius de més de 10.000 persones El Procicat està avaluant la mesura durant la reunió d'aquest migdia, en paral·lel a la roda de premsa de Plaja. De moment el Govern no preveu però implantar l'ús del passaport covid-19, tal com sí que havia plantejat Salut aquest matí. En un altre àmbit, el Govern espera obrir "el més aviat possible" l'oci nocturn, tot i que confirma que un dels factors que en permetrà l'obertura serà la dada de tenir menys de 100 persones ingressades a les UCI: "És un dels punts a tenir en compte per poder fer la reobertura", ha afegit Plaja.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!