Flash

Teo Peiró guanya a Vilanova el premi Mercè Llimona 2004 d'il·lustració

Les creacions de Teo Peiró il·lustren el text d'Àngel Pedroso, guanyador del mateix premi en la modalitat de redacció. El conte infantil, que signaran els dos guanyadors del Mercè Llimona 2004, s'editarà per Nadal dins de la col·lecció El Sol i la Lluna de Publicacions Abadia Montserrat i portarà per títol El ninot de neu.

En la modalitat d'il·lustració es van presentar un total de 15 autors, dels quals el jurat del premi ha destacat la gran qualitat. El jurat considera que l'obra guanyadora ha presentat unes il·lustracions molt elaborades, amb una gran qualitat en la realització. Però el jurat ha destacat sobretot de Peiró l'originalitat de les figures que exposa.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local