Altres
Quinto Solidari a Sitges, per La Marató de TV3
Sitges | Palau del Rei Moro | 15-12-2013
Arriba també el temps en que la Marató de TV3 ens recluta per a ser solidaris. Per això, aprofitant aquest esdeveniment que ja ha esdevingut d'importància cabdal per als nostres investigadors i per als nostres malalts, les entitats que convivim al Palau del Rei Moro, organitzem un acte al que ens plauria molt que us hi acostéssiu.
Farem una sessió de Quinto Solidari, on tindrem premis molt especials donats gentilment per establiments de la nostra Vila, i on totes i tots podrem mostrar la nostra vessant més solidària mentre compartim una bona estona.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.