Exposicions
Exposició amb el títol " Sota Aquest Blau"
Sitges | Sala d’Exposicions artAmore | 16-12-2017 fins 07-01-2018
artAmore Sitges presenta l'Exposició "Sota Aquest Blau" sèrie d’aquarel·les, pintures i petites escultures, de Joan Ignasi Ros Casals.
SOTA AQUEST BLAU
Aquesta sèrie d’aquarel·les, pintures i petites escultures, és la seva visió d’aquest immens espai líquid, ple de vida, anomenat “mar Mediterrani”. Aquest mar a vegades l’utilitzem per plaer, d’altres es un medi d’explotació i d’altres és l’escenari de conflictes.
Joan Ignasi ens diu “recordo que de molt jovenet ja jugava al bosc on inventava paisatges i feia construccions, ara encara conservo la mateixa passió per la natura i la fantasia, si això hi afegim una actitud de respecte i curiositat té com a resultat un món visual i matèric ple de simbolisme, metàfores i reflexions”.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.