Obertes les inscripcions a les Beques BEQS de la Fundació Pinnae per a joves universitaris del Penedès. EIX
Redacció |
Vilafranca del Penedès
15-07-2025 08:54
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La Fundació Pinnae ha obert aquest dilluns el període d’inscripció per a les Beques BEQS (Beques d’Excel·lència i Qualitat Social), una convocatòria destinada a facilitar l’accés a la universitat a estudiants amb bon rendiment acadèmic i recursos econòmics limitats de la Vegueria Penedès. Les sol·licituds es poden presentar fins al 3 d’agost de 2025 a través del web www.pinnae.cat/beqs.
Amb una dotació global de 150.000 €, el programa preveu atorgar fins a 15 beques, amb un màxim de 10.000 € per persona per cobrir els quatre anys d’estudis universitaris en centres de Catalunya. La iniciativa promou la igualtat d’oportunitats i busca reforçar el talent local com a eina de transformació social.
Les beques s’adrecen a estudiants nascuts a partir de l’any 2000, amb una nota mínima de 6,5 a la fase general de la selectivitat o en l’expedient acadèmic dels Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS), i que compleixin els requisits econòmics establerts. A més del rendiment i la situació econòmica, també es valoraran circumstàncies personals o familiars especials i el compromís social dels candidats.
La resolució dels estudiants seleccionats es farà pública abans del 14 d’octubre i l’acte de lliurament de les beques tindrà lloc el 28 d’octubre de 2025.
Aquest programa s’adreça als joves residents a la Vegueria Penedès —que inclou les comarques de l’Anoia, Alt Penedès, Baix Penedès i el Garraf—, reafirmant l’aposta de la Fundació Pinnae per l’educació i el progrés social al territori.
Per a més informació i inscripcions, es poden consultar les bases completes a: 👉 www.pinnae.cat/beqs
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!