Detinguts cinc homes a Segur de Calafell per furt de cable de coure. ACN
ACN |
Calafell
16-01-2026 17:58
Cinc homes van ser detinguts dilluns acusats de sostreure cable de coure mentre feien tasques d’instal·lació per a una empresa subcontractada de Telefónica. Segons expliquen els Mossos d'Esquadra, els arrestats, de 32, 32, 46, 57 i 58 anys, aprofitaven que coneixien les ubicacions on s’havia de col·locar el nou cablejat per endur-se el material vell. Durant la intervenció policial es van comissar uns 1.000 quilos de coure, valorats en 5.000 euros, així com un trepant i credencials corporatives presumptament utilitzades per passar desapercebuts. Els detinguts han quedat a disposició judicial per un presumpte delicte de furt.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



