Ajuntament del Vendrell. LAjuntament del Vendrell signa un conveni amb Creu Roja per a la distribució de lots dalimentació de nadons
Redacció |
El Vendrell
29-04-2015 12:20
L’alcalde del Vendrell, Martí Carnicer, i la presidenta de l’Assemblea Comarcal de Creu Roja al Baix Penedès, Assumpció Soler, han renovat per un any més el conveni de col·laboració per tal de facilitar lots de recolzament social a famílies amb dificultats econòmiques i en risc d’exclusió social. Concretament, es tracta de lots destinats a l’alimentació i cura de nadons, dels quals en són beneficiàries un centenar de famílies del Vendrell.
Amb la signatura d’aquest conveni, es concreta el contingut de cada tipus de lot i l’aportació que farà durant l’any 2015 l’Ajuntament del Vendrell, que serà de 27.000 euros, un 75% del cost total anual d’aquests lots. L’altre 25% l’aportarà Creu Roja.
Assumpció Soler ha agraït al regidor de Serveis Socials, Hermini Caballero, i a l’alcalde la tasca de l’Ajuntament d’aconseguir coordinar diferents entitats per desenvolupar accions solidàries. Hermini Caballero ha afegit que en aquestes actuacions també s’han pogut dur a terme gràcies a la implicació d’empreses i particulars. En aquest sentit, Martí Carnicer ha destacat la feina de les entitats com Creu Roja a l’hora d’aconseguir voluntaris per poder fer front a les necessitats socials actuals.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!