Valldemar

Un policia local de Calafell mata d'un tret un gos que havia atacat el seu company

Els dos agents van ser reclamats pel veïnat per la presència d'un gos de la raça Rottweiler al carrer

La policia local al carrer Empúries de Calafell. Facebook/ Morenikah

La policia local al carrer Empúries de Calafell. Facebook/ Morenikah

Un agent de la policia local de Calafell ha matat aquesta tarda d'un tret un gos de la raça Rottweiler que havia atacat el seu company de patrulla. Segons ha informat l'Ajuntament de Calafell, els dos agents van ser atacats per l'animal a la zona de Valldemar.

Segons fonts municipals, els agents havien acudit al carrer Empúries, reclamats pel veïnat, per la presència de l’animal, provinent d’un dels habitatges d’aquesta via. Es tractava d’una situació que es venia repetint darrerament. L’animal s’ha abraonat contra un dels policies i el seu company ha abatut l’animal amb la seva arma reglamentària "en un acte en defensa pròpia", segons el consistori local.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local