Sentència 1-O

Una manifestació de suport a la Guàrdia Civil talla la rambla Exposició a Vilanova

Una cinquantena de persones s'han concentrat a les portes de la caserna vilanovina per mostrar el seu suport a la Guàrdia Civil

Una manifestació de suport a la Guàrdia Civil talla la rambla Exposició a Vilanova. EIX

Una manifestació de suport a la Guàrdia Civil talla la rambla Exposició a Vilanova. EIX

Una cinquantena de persones s'han concentrat aaquest dimecres a la tarda a les portes de la caserna de la Guàrdia Civil per mostrar el seu suport al cos de seguretat. Amb banderes espanyoles, els manifestants han tallat la rambla Exposició i provoquen importants retencions al centre de la ciutat. A les portes de la casernes, hi ha un mapli dispositiu de seguretat dels Mossos d'Esquadra per protegir la caserna, on s'han donat en els darrers dies protestes contra l'actuació dels cossos de seguretat l'1-O i contra al sentència del Tribunal Suprem.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local