Sentència 1-O

Mig miler de persones protesten a les portes dels Mossos a Vilanova per la detenció d'un jove aquest migdia

Un jove de Sant Pere de Ribes ha estat detingut aquest dimecres durant el tall de les vies del tren a Vilanova i la Geltrú

Mig miler de persones protesten a les portes dels Mossos a Vilanova per la detenció d'un jove aquest migdia. EIX

Mig miler de persones protesten a les portes dels Mossos a Vilanova per la detenció d'un jove aquest migdia. EIX

Més de 500 persones s'han manifestat aquest dimecres al vespre a les portes de la prefectura dels Mossos d'Esquadra a Vilanova per la detenció d'un jove aquest migdia en una acció contra la sentència de l'1-O. El detingut participava en el tall de les vies del tren que han fet diversos joves poc després de les 12 del migdia i que ha obligat a tallar el servei de Rodalies durant poc més de mitja hora.

Entitats i col·lectius han convocat per aquest dimecres a les 19 hores una manifestació des de la plaça de les Casernes fins a la ronda Ibèrica, a les portes de la comissaria dels Mossos, on encara està el jove ribetà detingut al matí. La protesta ha obligat a tallar el trànsit de la ronda Ibèrica en ambdós sentits de la marxa, una de les artèries de circulació més importants de la ciutat. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local