Sombras de la china
El cine es una farsa. Maticemos. El cine actual es una farsa. Ya no disfrutamos en las salas, nos revolvemos en nuestras butacas, nos levantamos en mitad de la proyección; ya no nos emociona
- Jose Luis Algar García |
- 27-05-2006
El cine es una farsa. Maticemos. El cine actual es una farsa. Ya no disfrutamos en las salas, nos revolvemos en nuestras butacas, nos levantamos en mitad de la proyección; ya no nos emociona
Un dels intel·lectuals més distingits i compromesos del món de la cultura, José Saramago, va visitar dimecres Sitges per realitzar la conferència sobre Llibertat de creació que va haver de suspendre el passat 26 dabril per motius de salut, en el marc del II Curs Conflictes i Convivències.
Un grup de joves han ocupat aquesta tarda dues cases del nucli antic de Vilanova. Els dos immobles estan ubicats al carrer Sant Gervasi (números 16 i 18) i substituiran al local la Lluna Negra que va ser desallotjat fa dues setmanes per la Policia Nacional.
En la actualidad, Concha García Campoy presenta y dirige el programa "Campoy en su punto" todas las tardes de cuatro a siete en Punto Radio. Ha trabajado en las principales emisoras de radio y televisión del país y alcanzó la fama en 1983 presentando la segunda edición del Telediario de TVE.
Un servei de seguretat extraordinari de la Policia Local i larribada dun contingent dentre 25 i 30 guàrdies civils reforçaran a partir dels propers dies el dispositiu de seguretat actual a la vila de Sitges. La causa daquest servei extraordinari respon als dos assalts que shan produït a la vila els darrers quinze dies.
El resum de la jornada sobre Ciutats IP celebrat a Vilanova el passat dimecres es presentarà en el 8è Internet Global Congress, que tindrà lloc a Barcelona del 29 de maig a l1 de juny.
Dos-cents efectius incrementaran a partir d'aquest cap de setmana les dotacions de la Guàrdia Civil de Barcelona i Tarragona dedicades a tasques de seguretat ciutadana. D'aquests, 55 agents arribaran a la caserna de Vilanova i la Geltrú per començar a fer patrulles per la comarca.
Vilanvoa serà de nou la seu de la trobada sobre prevenció i salut laboral ocupacional que reuneix investigadors i experts en la matèria darreu del món, durant la setmana del 3 al 10 de juny. Lencontre està organitzat per ITPF-mac, amb la col·laboració de lajuntament de VNG i de lEPSE-VNG, AEPA i CETIVG, entre daltres organismes.
La Candidatura dUnitat Popular de Vilanova i la Geltrú celebrarà aquest dissabte 20 de maig la seva Assemblea General, en la qual establirà el seu calendari de treball des dara fins les properes eleccions municipals del maig del 2007.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local