Suspès completament el servei de trens de Rodalies a Catalunya pel temporal. ACN
ACN |
Vilanova i la Geltrú
04-11-2024 11:52
El temporal ha obligat a suspendre completament el servei de trens de Rodalies de Catalunya, a excepció de l'RL3 entre Lleida i Cervera. Segons ha informat Renfe, els combois en circulació acabaran de fer el viatge fins a la seva destinació. El pas dels trens ja es trobava interromput ales línies R2 sud i R4 sud i també als regionals que es dirigeixen cap al sud i cap a Lleida. A més, s'havia suspès el servei alternatiu per carretera dels regionals sud establert per les obres de Roda de Berà. Ara, l'operadora pública confirma que les restriccions s'amplien a tota la xarxa de trens de Rodalies per les circumstàncies meteorològiques adverses fins a les dues del migdia, aproximadament.
Renfe ha informat que aquesta situació es mantindrà fins que la Generalitat de Catalunya decreti el final de l'alerta, previst per a les dues del migdia, aproximadament.
Des de diumenge a la tarda no hi ha servei a l'R13 entre Sant Vicenç de Calders i Lleida; a l'R14 entre la Plana de Picamoixons i Tarragona; a l'R15 entre Sant Vicenç de Calders, Valls i Reus cap a Móra; l'R16 entre Tarragona i Tortosa; i l'R17 entre Tarragona i Salou Port Aventura. L'Avant Exprés entre Barcelona i Tortosa tampoc funciona.
Les suspensions de les línies regionals del sud van arribar després que el Govern hagi restringís la mobilitat a nou comarques de les Terres de l’Ebre, el Camp de Tarragona i el Penedès a partir de la mitjanit i durant el dia de dilluns per l’alerta de fortes pluges en les pròximes hores.
El tall a les línies R2 i R4 sud s'ha adoptat aquest dilluns al matí després que s'activés l'avís vermell per risc molt alt per temps violent a les comarques de l'Anoia, l'Alt Penedès, el Baix Penedès, el Garraf i el Baix Llobregat.
A les 8h30, Protecció Civil ha enviat un avís a la població del Baix Llobregat i a les 10h30 als ciutadans del Barcelonès i el Garraf demanant que s'extremin les precaucions, s'evitin desplaçaments innecessaris i s'allunyin de rieres i barrancs. Posteriorment, l'operadora ha anunciat que s'anul·lava temporalment el servei a tota la xarxa menys a l'RL3.
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!- Pla Inuncat
- Renfe
- Rodalies
- temporal
- Albinyana
- Argençola
- Avinyonet del Penedès
- Banyeres del Penedès
- Bellprat
- Bellvei
- Bonastre
- Cabrera d'Anoia
- Calafell
- Canyelles
- Capellades
- Carme
- Castellet i la Gornal
- Castellolí
- Castellví de la Marca
- Copons
- Cubelles
- Cunit
- El Bruc
- El Montmell
- El Pla del Penedès
- El Vendrell
- Els Hostalets de Pierola
- Font-rubí
- Gelida
- Igualada
- Jorba
- La Bisbal del Penedès
- La Granada
- La Llacuna
- La Pobla de Claramunt
- La Torre de Claramunt
- L'Arboç
- Les Cabanyes
- Llorenç del Penedès
- Masllorenç
- Masquefa
- Mediona
- Montmaneu
- Òdena
- Olèrdola
- Olesa de Bonesvalls
- Olivella
- Orpí
- Pacs del Penedès
- Piera
- Pontons
- Puigdàlber
- Rubió
- Sant Cugat Sesgarrigues
- Sant Jaume dels Domenys
- Sant Llorenç d'Hortons
- Sant Martí de Tous
- Sant Martí Sarroca
- Sant Pere de Ribes
- Sant Pere de Riudebitlles
- Sant Quintí de Mediona
- Sant Sadurní d'Anoia
- Santa Fe del Penedès
- Santa Margarida de Montbui
- Santa Margarida i els Monjos
- Santa Maria de Miralles
- Santa Oliva
- Sitges
- Subirats
- Torrelavit
- Torrelles de Foix
- Vallbona d'Anoia
- Vilafranca del Penedès
- Vilanova del Camí
- Vilanova i la Geltrú
- Vilobí del Penedès