VNG

La Generalitat de Catalunya ha aprovat l'ERO de Venca

Les 86 persones acomiadades han rebut una compensació de 25 dies de sou per any treballat amb un màxim de 15 mensualitats

Segons informa l'empresa, les 86 persones subjectes a l'ERO han rebut una compensació de 25 dies de sou per any treballat amb un màxim de 15 mensualitats. Un total de 26 persones es van acollir voluntàriament a aquesta reestructuració, que ha afectat a treballadors de totes les àrees de la companyia: logística, atenció al client i serveis centrals.

Els motius que van portar a la companyia, segons informa Venca en un comunicat, a presentar el passat 18 d'octubre un ERO per 86 treballadors (el 18% d'una plantilla de 473 persones) són la caiguda de les vendes com a conseqüència de la crisi econòmica, el canvi cap a un model de negoci amb major orientació a Internet i la dràstica disminució del seu negoci a Portugal. 

Venca és una companyia de moda especialitzada en venda a distància que comercialitza les seves col·leccions en la tenda online www.venca.es i a través de catàleg. Amb seu en a Vilanova i la Geltrú, l'empresa compta amb tres dècades d'experiència en moda i confecció tèxtil. La progressiva evolució d'Internet i dels consumidors de moda a distància ha fet que Venca aposti per la seva estratègia online amb l'objectiu d'aconseguir que en 2012 el 50% del seu negoci provingui de la xarxa.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local