Actes vandàlics ocasionen el tancament del pas subterrani de l'estació de rodalies RENFE. EIX
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
02-12-2015 12:03
El pas de l'estació de trens de Vilanova torna a estar tancat, des d'aquest cap de setmana, per nous actes vandàlics que han tornat a fer que Renfe hagi tancat l'accés pel carrer Àncora. Segons informa avui l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, dimecres 9 de desembre es preveu que pugui reobrir el pas subterrani del sector de Baix-a-Mar de l'estació de Rodalies RENFE. Divendres a la nit van trencar el torn de pas.
El govern municipal de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú en contacte amb responsables de l'operadora ferroviària han insistit en la necessitat de reparar els desperfectes en el mínim temps possible i han reiterat la denúncia dels perjudicis que comporta en el conjunt de la ciutadania l'incivisme d'unes poques persones.
Mentre no es pugui resoldre aquesta avaria, els usuaris i usuàries han d'utilitzar el pas sota via del carrer de la Llibertat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!