Redacció |
La Granada
06-11-2019 12:29
Adif ha licitat el contracte d'obres d'execució del projecte de millora de la plataforma ferroviària en les estacions de La Granada i L'Arboç. El contracte compta amb un pressupost de licitació de 3.840.143,2 euros (IVA inclòs) i un termini d'execució estimat de 5 mesos.
Aquesta actuació resulta imprescindible per a avançar en la implantació de l'ample estàndard en el tram Sant Vicenç de Calders-Martorell, en el marc de les obres per al desenvolupament del Corredor Mediterrani a Catalunya.
D'aquesta manera, es pretén millorar la plataforma en totes dues estacions adaptant els elements de la infraestructura existents als nous esquemes funcionals amb motiu de la instal·lació del tercer carril.
Segons Adif, la realització dels treballs es planificarà amb l'objectiu de reduir en la mesura de la possible les afeccions al trànsit ferroviari.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!