Retards

Retards de 15 minuts a l'R4 de Rodalies entre Sant Sadurní i Sant Vicenç de Calders per una avaria de senyalització

La incidència ve derivada de les obres que Adif fa en aquest tram

La línia R4 de Rodalies entre Sant Sadurní i Sant Vicenç de Calders registra retards de més de 15 minuts. Segons ha informat Renfe, hi ha hagut una avaria de senyalització en aquest tram derivada de les obres que Adif hi fa.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local