TITULARS DEL Diumenge, 6 de juny de 2010

Treball dicta serveis mínims davant la convocatòria de vaga

El Departament de Treball ha dictat l’ordre de serveis mínims davant de la convocatòria de vaga feta pels sindicats CCOO, UGT, USOC, IAC, STAJ, USTEC-STEs, ASPEPC-SPS i CGT al sector públic de Catalunya per al proper dimarts 8 de juny de 2010.

  • VD
  • 6/6/2010 23:27:58

Corpus multitudinari malgrat la pluja

Sitges ha celebrat avui els actes centrals del Corpus amb les catifes que des de primera hora del matí s'han estat realitzant. Persones de diferents generacions s'han repartit les diferents feines en aquest art floral. Malgrat la pluja que ha caigut al llarg del matí les catifes s'han pogut confeccionar sense problema.

  • VD
  • 6/6/2010 23:22:16

Des de Madrid a Catalunya amb avió...!

Quan venim de Madrid amb avió s'entra a la Gran Catalunya, ja prop d'Alcanyís per exemple,es té molt sovint la molt bona sort d'abastar d'una ullada un magnífic i excel.lent "Panorama de tot Catalunya". I, si a sobre és en un clar matí d'hivern, el paisatge català és grandiós

  • Froilan Franco
  • 6/6/2010 13:25:32

La Ruta dels Fets

Alcaldes del Garraf, regidors i la diputada al Parlament repassen amb la premsa les inversions del Govern de la Generalitat

  • PSC Garraf
  • 6/6/2010 13:18:45

Attic 2010

El passat divendres vàrem inaugurar la Fira Attic’10, dedicada al món dels invents, fira internacional referent en el sector.

  • Joan Ignasi Elena
  • 6/6/2010 13:06:41

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local