TITULARS DEL Dimecres, 9 d'abril de 2008
L'auditori de Neàpolis ha acollit aquest migdia l'acte de celebració del Dia de les Esquadres, una jornada dedicada als Mossos d'Esquadra i que ha consistit en aquest acte institucional i un dia de portes obertes a les dues comissaries del cos a Vilanova i Sitges.
La Junta de Govern Local ha aprovat aquest dimarts lobertura dun expedient dinformació prèvia de salut ambiental al sector Masia en Barreres II i al barri del Tacó i, la interposició dun recurs de reposició sobre lautorització ambiental a Cemex, que ha tramitat la Generalitat. L'objectiu és que finalment lautorització reculli les al·legacions municipals desestimades; sapliquin mesures cautelars urgents i es restringeixi el termini màxim de les prescripcions de lautorització ambiental de 18 mesos a 8 mesos.
La Junta de Govern Local ha adjudicat aquest dimarts les obres durbanització i reparcel·lació del sector Masia en Barreres II a lempresa OHL per un import de 4.212.078. Segons el govern municipal, ladjudicació, suposa el compliment del compromís amb els veïns del barri del Tacó per solucionar, en part, la problemàtica de la pols que pateix aquest barri de VNG.
LOficina Municipal dInformació al Consumidor i Usuari (OMIC) ha rebut, en els últims dies, diverses denúncies de ciutadans sobre falses revisions de les instal·lacions del gas.
Lauditori de Neàpolis acollirà, aquest dijous 10 dabril a les 19 hores, el lliurament dels Premis de Comerç Urbà i de Proximitat, convocats per la Diputació de Barcelona.
La Coordinadora Antirepressiva del Garraf ha organitzat per als propers dies unes jornades que s'emmarquen dins d'una campanya contra els maltractaments i els abusos de poder per part dels Mossos d'Esquadra.
El coordinador general d'EUiA, Jordi Miralles, va presentar ahir en roda de premsa, a la Sala Polivalent de la Vinya d'en Petaca de Les Roquetes, la creació de la organització comarcal del Garraf.
El 16 dabril de 1933 es va obrir per primera vegada el Cau Ferrat com a museu públic de la vila de Sitges.
-
Llorenç Mateo
-
-
9/4/2008 11:41:49
-
Toni Segarra
-
-
9/4/2008 8:39:04