TITULARS DEL Dilluns, 12 de desembre de 2011

Marató de donació de sang a l?Hospital Residència Sant Camil

Un any més l’Hospital Residència Sant Camil es prepara per celebrar la ja tradicional marató de donació de sang de Nadal al centre. El proper dia 15 de desembre des de les 10 del matí i fins les 7 de la tarda, estarà preparat un dispositiu especial de recollida de sang a la sala de l’antic hospital sociosanitari.

  • Redacció
  • Sant Pere de Ribes
  • 12/12/2011 17:40:01

Més de 10.000 persones visiten la Fira de Santa Llúcia

Més de 10.000 persones van visitar la Fira de Santa Llúcia, entre divendres i diumenge, segons dades proporcionades pels organitzadors. La xifra ha suposat un augment de visitants de més del 50% respecte el 2010, quan s’havia registrat una xifra de 4.000 persones. L’augment de visitants ha estat paral•lel al creixement de la fira, que aquesta edició compta amb 34 parades, 13 més que el 2010.

  • Redacció
  • 12/12/2011 17:39:43

Es presenta 'Xamae' a la Biblioteca Joan Oliva

L'obra guanyadora del Premi Mercè Llimona 2011, Xamae, es presentarà al públic, de la mà de les seves autores, aquest dissabte, 17 de desembre, a les 12 h, a la Biblioteca Joan Oliva.

  • Redacció
  • 12/12/2011 17:39:21

La Penya Filatèlica ret homenatge a Jaume Brichfeus

La seu de l'entitat acull una mostra retrospectiva de l'obra del pintor vilanoví. L'exposició s'emmarca dins la celebració del 60è aniversari de la societat La Penya Filatèlicade de Vilanova i la Geltrú ha inaugurat, aquesta tarda amb una gran assistència de públic, una exposició retrospectiva de l'obra de Jaume Brichfeus.

  • Redacció
  • 12/12/2011 17:38:54

L'últim cap d'any...?

Les entrades es posen a la venda el dijous 15, divendres 16 i dissabte 17 de desembre al Centre Cívic de la Geltrú, de les set de la tarda a les nou del vespre.

  • Can Pistraus
  • 12/12/2011 11:14:08

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local