TITULARS DEL Dilluns, 13 de gener de 2014

Nou pols d'Ignasi Elena a la direcció del PSC

El polític vilanoví no vol que es seu grup voti dijous 'no' al traspàs de la competència que permetria celebrar el referèndum del 9 de novembre

  • Redacció
  • Barcelona
  • 13/1/2014 21:28:54

Sitges Canta! convoca noves audicions

The International Sitges Chorale busca tot tipus de veus per complementar i millorar l'actual composició del grup.

  • Redacció
  • Sitges
  • 13/1/2014 20:09:29

10 anys de Capital de la Cultura Catalana

La capitalitat té com a objectius els de contribuir a ampliar la difusió, l'ús i el prestigi social de la llengua i cultura catalanes

  • Organització Capital de la Cultura Catalana
  • Vilafranca del Penedès
  • 13/1/2014 13:26:32

Espanya ens roba?

Els milers de milions d'euros en exportacions catalanes que no paguen aranzels, dades de llits hospitalaris, condicions de vida de les famílies o mètodes de càlcul pesaran poc o gens en la consciència de moltes persones que ja han abraçat la causa independentista sota la creença que "Espanya ens roba"

  • Xavier Canalis
  • Vilanova i la Geltrú
  • 13/1/2014 13:24:22

Caldria un nou afer Galinsoga

L'altre dia, una crònica del diari digital Tribuna, en l'escrit “El Grup Godó: la subtil eina de l'unionisme”, es feia ressò dels intents del govern de l'Estat per neutralitzar el corrent soberanista dels mitjans de comunicació de Catalunya i donava a conèixer els tripijocs i els xantatges que es duen a terme per fer fracassar els anhels del nostre poble.

  • Josep Poca
  • Bonastre
  • 13/1/2014 13:13:00

Èxit de participació al 1r Canicross de Canyelles

Gairebé un centenar de corredors acompanyats dels seus gossos han participat aquest passat diumenge en la 1a Canicross de Canyelles que ha organitzat el Club Taekwondo conjuntament amb l'àrea d'esports de l'Ajuntament de la vila

  • Redacció
  • Canyelles
  • 13/1/2014 12:47:17

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local