Jornades per ofertar habitatges a Caixa Penedès
- Redacció
- 14/7/2011 23:43:37
La confirmació per part del govern de la Generalitat de la pujada d’un 7.6% de la matricula universitària, quatre punts per sobre de l’IPC, es un nou atac a uns estudiants que ja estan patint l’efecte de les retallades a les universitats públiques
L'alcalde de Sitges, Miquel Forns, acompanyat dels membres de l'equip de govern i tècnics municipals, han visitat els museus Cau Ferrat, casa Rocamora i Maricel de Mar per comprovar l’estat dels treballs de remodelació.
El Molí de Mar ha tornat a bategar durant el cap de setmana, aquest cop al compàs de la música jamaicana de la mà del festival Nowa Reggae, que ha aplegat entre divendres i dissabte unes 1.800 persones. L’aposta de la organització per abaratir el cost de les entrades i potenciar així una major afluència de públic ha donat els seus fruits i ha permès remuntar la davallada soferta l’any passat.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local