Carta informativa-denúncia dels incidents discriminatoris en gimnàstica
- A.E. Pasífae
- 14/9/2011 23:28:53
Després de la bona experiència del curs passat, quatre nous estudiants vinguts de Malàisia comencen aquest setembre els seus estudis denginyeria al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú.
El Garraf dels Sentits és el títol de la nova ruta turística que aquest dissabte es presenta a Sitges i que iniciarà les seves sortides el proper 24 de setembre. La posada en marxa del bus turístic és una iniciativa de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Ocupació, a través de la Delegació de Turisme, conjuntament amb el Consorci de Turisme del Garraf i de l'Agència de Promoció del Turisme de Sitges.
L'Associació dels Tres Tombs de Vilanova i la Geltrú organitza un any més la Festa del Cavall, que pretén fer gaudir el públic de la cara més espectacular del món de l'hípica. S'han programat activitats per a tot el cap de setmana, de les quals quatre són espectacles i exhibicions. La festa tindrà lloc tot el cap de setmana a la Masia d'en Frederic.
Un any més els catalans i catalanes hem commemorat, la Diada Nacional de l’Onze de Setembre. Enguany l’Esquerra Independentista de Sitges hem participat en la VI Marxa de Torxes per la Independència organitzada per la Comissió Onze de Setembre.
LAssociació dEmpresaris del Penedès i el Garraf ha programat més de 150 accions formatives dàmbits ben diversos que simpartiran a les seus de Vilafranca del Penedès i de Vilanova i la Geltrú.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local