TITULARS DEL Diumenge, 15 d'octubre de 2006

Sant Pere de Ribes mostra els productes de la terra

Sant Pere de Ribes ha mostrat durant el cap de setmana productes naturals de la terra mitjançant una iniciativa que impulsen els consells comarcals del Vallès Oriental, Vallès Occidental, Garraf, Bages i Anoia. L'Agromercat ha aplegat centenars de visitants i compradors a la plaça Marcer, on s'ha consolidat la fira de productes agroalimentaris artesans amb caràcter itinerant.

  • VD
  • 15/10/2006 22:26:41

Escissió al món del cava

Petits i mitjans cellers reivindiquen la seva singularitat al presentar-se en societat a Barcelona. L'entitat creu en la feina conjunta de tot el sector per garantir-ne el futur

  • Bernat Deltell
  • 15/10/2006 22:26:33

Els agents cívics tornen a patrullar per Sant Pere de Ribes

L'Ajuntament ha tornat a recuperar la figura de l'agent cívic amb la contractació de tres persones que patrullaran els carrers per tal d'incidir en qüestions de conscienciació ciutadana, fent especial èmfasi en temes relacionats amb els gossos, la correcta utilització dels contenidors i la recollida selectiva, l'ocupació de la via pública i del mobiliari urbà.

  • VD
  • 15/10/2006 21:44:23

El Vilanova Ull Blau guanya merescudament al Viva Habitat Blanes

Important i merescuda victòria l’aconseguida pel C.P. Vilanova Ull Blau, davant el Viva Habitat Blanes per 3 gols a 2, en el partit disputat aquest vespre en el Pavelló de la Plaça de les Casernes, que presentava uns tres quarts llargs d’entrada i corresponent a la sisena jornada de la lliga regular de l’OK Lliga.

  • Llorenç Mateo
  • 15/10/2006 3:03:37

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local