TITULARS DEL Dimarts, 18 de gener de 2005

S’inicia el calendari de les rutes guiades a peu a Sant Pere de Ribes

Des de sempre l’activitat més important de Sant Pere de Ribes ha estat el conreu, però sobretot el conreu de vinya que, des de l’època medieval i fins els nostres dies, ha donat lloc a masies i cellers dedicades a elaborar el seu propi vi. Per això la ruta de “La Vinya i el seu paisatge” proposa una passejada per la falda del Montgròs que ens permet observar la transformació de determinades zones en camps de conreu de vinya i conèixer de prop el món vitivinícola.
Aquest ruta comentada es tornarà a dur a terme els dies 6 i 12 de febrer, 3 i 9 d’abril i 4 i 12 de juny.

  • Ajt Sant Pere de Ribes
  • 18/1/2005 16:54:08

II Xatonada Infantil a Ribes

Aquest dissabte 22 de gener, a partir de les 11 del matí, la plaça Maria Mercè Marçal (davant de la biblioteca de Ribes) acollirà la segona edició de la xatanoda infantil.

  • Ajt Sant Pere de Ribes
  • 18/1/2005 16:49:54

L'Associació Internacional d'Urbanistes es reuneix a Sitges per començar a treballar en el disseny del municipi

L'Associació Internacional d'Urbanistes Isocarp ha fet aquest cap de setmana a Sitges el primer comitè executiu, on han començat a debatre els projectes que han de fer al municipi i també s'han tractat les principals preocupacions del sector: l'economia creativa, la competitivitat econòmica, l'entorn mediambiental i la integració social. L'alcalde Jordi Baijet va rebre dissabte els membres del comitè internacional i els va lliurar la primera aportació econòmica del municipi.

  • EL PUNT
  • 18/1/2005 16:23:23

Vilanova no pensa canviar la data dels Tres Tombs, tot i la davallada de públic

Vilanova i la Geltrú continuarà celebrant «per molts anys» els Tres Tombs el dia de Sant Antoni, encara que la festivitat no caigui en cap de setmana. El president de l'associació Els Tres Tombs, Simeó Sendra, va voler sortir al pas, ahir mateix, de les veus de diferents sectors econòmics de la ciutat que han començat a reclamar un canvi de dates de la festa per potenciar-hi la participació. Sendra es va referir a la tradició, el sentiment i a la peculiaritat de la festa, però apuntava: «Potser en el futur n'haurem de parlar perquè la societat canvia. Ara no ens pensem vendre per interessos comercials.»

  • EL PUNT
  • 18/1/2005 16:21:54

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local