TITULARS DEL Dimarts, 24 de juliol de 2012

Els segway de la policia no funcionen a la platja

Sitges té aquest estiu un problema de seguretat i un altre d'imatge. Fins a 70 venedors furtius alhora s'han pogut comptabilitzar aquest dissabte oferint tot tipus de productes i serveis a la Fragata, a la Ribera i a Sant Sebastià sense que la nostra policia faci gaire, i sense que la ciutadania tingui la percepció que des de l'Ajuntament bellugui res

  • Robert Cavaller
  • 24/7/2012 19:41:13

Èxit de Retrio amb 'La processó de Sant Bartomeu'

Coincidint amb el seu desè aniversari, el grup Retrio va presentar ahir el nou enregistrament La processó de Sant Bartomeu, en un concert que va omplir el Saló Teatre de la Societat Recreativa El Retiro.

  • Redacció
  • Sitges
  • 24/7/2012 16:17:05

Ha nascut un drac, ara en versió teatral

Aquest diumenge es representa el llibre Ha nascut un drac de Susana Peix i Montse Balada i les il·lustracions de la Lorena Torres.

  • Redacció
  • Vilanova i la Geltrú
  • 24/7/2012 13:41:36

Cinc alumnes sitgetans, entre els 125 millors de Catalunya

Els estudiants de l’Escola Pia de Sitges, Loreto Domingo, Xavier Hernàndez i Éric Massip; i les alumnes de l’Institut Joan Ramon Benaprès, Cristina Costa i Júlia OliveBusom, han estat distingits per la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya per haver obtingut una qualificació superior o igual a 9 punts a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU). Els guardons els lliurarà el Conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, en un acte que tindrà lloc el proper dimecres 25 de juliol a l’Auditori de Barcelona.

  • Redacció
  • 24/7/2012 13:36:15

Endesa reforma tres transformadors de Vilanova

Endesa ha finalitzat recentment els treballs de telecomandament de part de la xarxa elèctrica de mitja tensió que alimenta Vilanova i la Geltrú. D’aquesta manera s’ha incrementat la qualitat i la continuïtat del subministrament elèctric a 8.350 clients de la capital del Garraf.

  • Redacció
  • 24/7/2012 13:30:23

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local