Els xiringuitos podrien deixar de posar música a les nits entre dilluns i dijous
- VD
- 26/7/2007 23:16:57
El Correfoc obrirà aquest divendres a la nit a la Festa Major de Vilanova, que proposa més de 80 activitats diferents durant els propers dies. Fins el 6 d'agost, Vilanova i la Geltrú s'endinsa en un dens programa de festes que inclou des de concerts, fins a exhibicions de balls populars, exposicions i actes esportius.
El Correfoc i la Trobada de Gegants són els plats forts d'aquesta Festa Major Petita que arriba plenament aquest cap de setmana a Cubelles. La festa arrenca amb la ballada de sardanes de la cobla Ciutat de Cornellà, que es farà aquest dissabte a les set del vespre, a la plaça del Mar.
Un dels principals problemes que tenen avui a Sant Pere de Ribes els ciutadans i les ciutadanes que shan de desplaçar diàriament a Barcelona per raons professionals, és que les freqüències de pas dels autobusos que enllacen el nostre municipi amb Barcelona, no sadequa a les necessitats reals de lactual població.
Lalcalde del municipi, Josep Antoni Blanco, i el Conseller dEducació de la Generalitat de Catalunya, Ernest Maragall, es van reunir el passat 18 de juliol a Barcelona a petició de lalcaldia de lajuntament de Sant Pere de Ribes per tractar els principals temes relacionats amb el funcionament, les necessitats i la planificació dels centres escolars de primària i secundària de Sant Pere de Ribes, així com les prioritats del municipi en matèria educativa.
Ja han començat les tasques de vigilància i informació del futur espai renaturalitzat de la Platja Llarga de VNG. Cinc persones, procedents d'un Pla d'Ocupació, s'han incorporat al Servei de Medi Ambient municipal per a desenvolupar la tasca de vigilància i informació ambiental d'aquest emblemàtic indret.
Des de lAgència de Promoció de Turisme de Sitges sha fixat lobjectiu de seguir un procés de millora contínua de les platges i dels seus serveis. Seguint aquesta línia, aquest mes de juliol han entrat en funcionament quatre motos aquàtiques de salvament que substitueixen les llanxes a motor que hi havia fins ara.
El servei d'iniciatives econòmiques de la Mancomunitat Penedès - Garraf va donar suport durant el 2006 a la creació de 450 noves empreses a les dues comarques. Així ho ha explicat el gerent de la Mancomunitat, Frederic Ràfols, durant la presentació de l'Anuari d'Indicadors Socioeconòmics (AIS) 2006, elaborat per la Mancomunitat amb el patrocini de Caixa Penedès. L'AIS posa de manifest el creixement econòmic que experimenten ambdues comarques en totes les variables.
La diada de Festa major d'enguany, que tindrà lloc demà a les set de la tarda a la plaça de Vila, aplegarà tres colles disposades a oferir el bo i millor del seu repertori El cartell i les intencions de les colles que seran a plaça és un autèntic luxe.
A conseqüència de laturada provisional de les obres durbanització als carrers dels Estudis i de Santa Anna, del 4 al 26 dagost es preveuen canvis en els accessos als guals dels veïns de la zona i es prohibeix lestacionament.
La Companyia dAigües de VNG, ha obtingut el Certificat dEmpresa amb Sistema de Gestió de la Qualitat, segons la norma ISO 9001:2000.
Frederic Linares és a hores dara coordinador comarcal en funcions dICV al Garraf. Linares ha presentat la seva dimissió com a mostra del desacord amb el procés del pacte entre la coalició i el PSC a Sant Pere de Ribes, que continua vigent després que afiliats i simpatitzants dICV al municipi rebutgessin per majoria lacord en una assemblea, el 16 de juliol.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local