TITULARS DEL Dijous, 28 de juny de 2007
La temporada turística destiu arrenca al Garraf amb una ocupació del 72,3% durant la primera quinzena de juny. La comarca supera la mitjana del litoral català en aquest inici de l'estiui ho fa amb un 47% d'ocupació en els càmpings, el 26,5% en els establiments de turisme rural i el 70,9% en els apartaments.
El Saló de Plens de l'Ajuntament de VNG ha acollit l'acte institucional de commemoració del Dia Internacional de l'alliberament i orgull gai, lesbià i transsexual. L'acte ha comptat amb l'assistència de l'alcalde de VNG, Joan Ignasi Elena; la regidora d'Educació i Treball, Míriam Espinàs; de l'ex-regidor de l'ajuntament de VNG, Jordi Valls i Fuster, i Erick Pescador, Director del Centre d'Estudis de Masculinitat de València. Així com també d'una àmplia representació del govern de VNG i de públic.
-
Vilanova.cat
-
-
28/6/2007 23:36:02
El Conjunt Monumental dOlèrdola va ser lescenari de la cloenda del curs 2006-2007 del Consell Consultiu de la Gent Gran del Garraf i dels talleristes del projecte Garraf Tallers, lherència dels grans, que depenen del Consell Comarcal del Garraf.
El PSC ha aconseguit finalment atreure ICV al govern de Sant Pere de Ribes. Si bé la coalició ecosocialista va rebutjar el pacte abans de la constitució de l'Ajuntament, ara ha acceptat la proposta dels socialistes.
-
ICV-EUiA
-
-
28/6/2007 12:28:13
-
Campus Universitari de la Mediterrània
-
-
28/6/2007 11:51:05