Redacció |
Vilafranca del Penedès
26-01-2016 20:43
En el marc de la celebració de la darrera edició de la Fira del Gall, l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès va habilitar un espai destinat a la venda de llibres amb finalitats solidàries. Per segon any consecutiu, es podia adquirir el llibre La Fira del Gall en 67 receptes i la recaptació de la venda s’ha destinat íntegrament al Rebost Solidari. Es van vendre un total de 551 exemplars del receptari, a un preu de 3€ la unitat. La recaptació ha estat de 1.653€ destinats al banc d’aliments vilafranquí El Rebost Solidari, que gestiona l’associació El Ressò.
El Gall Negre del Penedès en 67 receptes, del qual se’n van editar 2.000 exemplars, és un llibre de receptes presentat l’any passat en el marc de la celebració del 30 aniversari de la Fira del Gall, una recopilació de totes les receptes de Gall Negre que s’han fet al llarg de tots aquests anys a la mostra gastronòmica.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!