Baix Penedès

Constitució espanyola. Eix
Constitució espanyola

La Constitució que ens hem dotat entre tots i totes

A Catalunya, ERC era l'únic que demanava el vot contrari, fos en la forma que fos (vot en blanc, abstenció inclosos) donat que no incloïa la lliure autodeterminació dels pobles

  • Daniel Pernas Llobet |
  • 07-12-2022
Treballadors municipals

Les misèries de la política

Ja n’hi ha prou de relacions de llocs de treball adaptades a uns pocs i quan una majoria fa anys que espera amb una caixa de ciris a la mà

  • Miquel Casellas |
  • 05-12-2022
Paisatge del Baix Penedès. Eix
Territori

El Baix Penedès al Pla Estratègic Metropolità de Barcelona

Ahir es presentava a Barcelona el Pla Estratègic Metropolità de Barcelona. Un Pla que esdevé un repte col·lectiu d’un territori que va més enllà d’una gran ciutat i més enllà, també, de la seva estricta Àrea Metropolitana “oficial”

  • Jaume Casañas |
  • 03-12-2022

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local