Així és com ho veig
-
Isidre Also
- Comentaris, en general, sense malícia
La generació Scottex
Hi ha tota una generació Scottex que no ha conegut la marca de l'Elefant.
- Isidre Also |
- 10/1/2010 12:17:30
L'Oficina de Treball de la Generalitat us desitja un Bon Nadal
Avui i dijous vinent les oficines de Avui i dijous vinent les oficines de 'treball' de la Generalitat estan tancades
- Isidre Also |
- 24/12/2009 17:35:17
Les gavines del port són irreverents amb l'autoritat
Estic preocupat. Les gavines que solen planar pel port de Vilanova ja fa temps que han emmudit els seus xivarris. Ara només embruten i malparlen. Se senten maltractades, diuen, per les ànimes que pul•lulen, no tant pels molls i les botigues, sinó per les bastides dels despatxos.
- Isidre Also |
- 19/12/2009 13:28:24
Potser no ens estimem prou
Els darrers esforços per consolidar l’àmbit funcional del Penedès xoquen amb arguments sorneguers i de menyspreu; però no només per part de determinades faccions, hi ha una bona munió de franctiradors que apunten amb balins de fireta a l’estómac reivindicatiu.
- Isidre Also |
- 13/12/2009 12:26:15
Paradoxes de la vegueria
Avui, aquest matí, a Barcelona, coincidien dos episodis que ben bé es podrien relacionar com a antagònics l’un de l’altre
- Isidre Also |
- 2/12/2009 22:21:12
El més vist a Opinió
- Quan la falta d’humanitat porta un autobús
- Agressió a un ciclista a la carretera del pantà (BV-2115)
- 90.000 euros i una gespa que es va podrint
- No és un cas aïllat: altres ciclistes relaten agressions similars a la carretera del pantà
- Mor Manel Ametllé i Pla, primer president de l’Agrupació de Balls Populars de Vilanova i la Geltrú
- Preocupació davant la situació insostenible arran de la implantació del nou sistema de recollida selectiva
- Segones residències, serveis i habitatge. Vilanova i la Geltrú i l’herència del procés urbanitzador
- Del Caucas al Fòrum
- Un crit de socors que necessita ser escoltat
- Serà aquesta vegada la bona?
Màrqueting de continguts
L'empresa del segle XXI es basa en les persones i les seves històries, inspiradores, compartibles i convicents.
Demana'ns el dossier "Veus d'empresa: màrqueting de continguts", t'explicarem totes les avantatges de donar a conèixer la teva empresa en aquest espai.
Contacta amb nosaltresSUBSCRIU-TE
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local