Eleccions municipals

El PSC ha guanyat les eleccions a l'Arboç i Joan Sans revalida la seva majoria absoluta

La segona formació més votada ha estat Canviem l'Arboç amb 449 vots i dos regidors

RESULTATS ELECTORALS

Joan Sans repetirà com a alcalde de l’Arboç després dels resultats que ha obtingut la formació del PSC a les eleccions municipals d’aquest 26 de maig. Amb el 100% dels vots escrutats, 1297 arbocencs i arbocenques han renovat la confiança amb l’equip municipal representant el 52’32% del total dels vots.

La segona formació més votada ha estat CLAM amb 449 vots i dos regidors. Junts x l’Arboç amb 391 vots es quedarà amb 2 regidors també, mentre que la CUP-Amunt amb 193 vots obté 1 regidor. Ciutadans no obté representació al consistori.

Pel que fa als resultats de les eleccions europees a l’Arboç, el PSOE ha estat la força més votada amb 814 vots (33,94%) seguits de JUNTS amb 528 (22,00%), en tercera posició ha quedat la candidatura d’ERC amb 456 vots (19,00%) seguit de PODEMOS-IU amb 209 vots (8,71%). 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local