Glòria Garcia, escollida nova presidenta de PDeCat a Vilanova i la Geltrú. PDeCat
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
02-10-2019 22:06
Glòria Garcia ha estat escollida aquest vespre com a nova presidenta local del Partit Demòcrata de Vilanova i la Geltrú. L'elecció ha estat fruit d'un procés de primàries on hi han optat dues candidatures; la de la mateixa Glòria Garcia i la d'en Conrad Rovira.
El procés es va obrir després que l'anterior president del PDeCat a Vilanova i la Geltrú presentés la seva renúncia a la presidència local de la formació per motius personals i professional.
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!