En Comú Podem guanya les eleccions al Penedès i obté 12 diputats al Congrés
ERC triplica resultats (9) i se situa com a segona força, seguit de PSC (8), Democràcia i Llibertat (8), C's, que es presentava per primer cop (5), i PP (5)
- ACN |
- 20-12-2015
ERC triplica resultats (9) i se situa com a segona força, seguit de PSC (8), Democràcia i Llibertat (8), C's, que es presentava per primer cop (5), i PP (5)
A Catalunya, la mostra dóna guanyador a En Comú Podem (12-13), seguit d'ERC (9-11), C's (7-8), PSC (7-8), Democràcia i Llibertat (6-7) , el PP (5-6) i Unió es queda fora
Al Garraf la participació és del 55,69% (53,08% l'any 2011); a l'Alt Penedès és del 56,20% (53,73%); i al Baix Penedès del 55,69% (51,49%)
La candidata del PSC espera que l'interès per aquetes eleccions faci que les xifres de participació siguin "les més altes de la democràcia"
A la demarcació de Barcelona ha votat un 35,81% de l'electorat, a la de Girona un 34,07%, a la de Tarragona un 35,10% i a la de Lleida un 30,92%
El cap de llista d'En Comú Podem assegura que aquest 20-D és un dia "per l'esperança"
El candidat de C's fa una crida a abstencionistes i joves i augura uns resultats ajustats
El candidat d’Unió afirma que “ara caldrà posar en pràctica la cultura de la coalició” i això oferirà “oportunitats” a Catalunya
AFP assegura que Catalunya és “la patata calenta” dels comicis i 'Le Figaro' que els indignats “són a les portes del Congrés”
El cap de llista d'ERC al Congrés està convençut que l'independentisme tornarà a guanyar "com ja va fer a les europees, a les municipals, a la consulta i al plebiscit"
El candidat per Democràcia i Llibertat al Congrés dels Diputats vota amb puntualitat a les 10 del matí acompanyat per la seva família
El cap de llista del PPC crida a la participació i espera que la jornada electoral es desenvolupi amb normalitat
Més de 5,5 milions de catalans estan cridats a les urnes per escollir 47 diputats i 16 senadors
En aquestes eleccions generals es constituiran 8.226 meses electorals que es repartiran en 2.705 col·legis
El PPC avisa que Mas s'ha aliat amb un partit "anti sentit comú" com la CUP i demana fer "tot el possible" perquè l'Estat visqui "el veritable despertar de la força"
Rufián demana a En Comú-Podem que acceptin que serà impossible convèncer PP, PSOE i C's: "per què hem de continuar demanant permís per ser el que som?"
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local