Nota de premsa

Un centenar d’alumnes mostren el seu nivell musical en la XXVI Mostra de Joves Intèrprets

Són nois i noies que estimen la música i que volen aprendre, i que algun dia poden ser grans professionals d’aquest camp artístic.
Un centenar d’alumnes van mostrar les seves aptituds i qualitats musicals amb la veu acompanyats d’instruments com guitarres o el piano en el marc de la XXVI Mostra de Joves Intèrprets que va tenir lloc dissabte al Teatre Prado, organitzada per Joventuts Musicals.
De forma individual o en grup els participants van interpretar diferents peces musicals que havien estat seleccionades pels seus professors.

  • Ajt Sitges |
  • 24-05-2005
Nota de premsa

Sitges acull del 3 al 5 de juny la I Festa Natur i el III Fòrum Internacional sobre Ecoturisme i Espais Naturals Protegits

Durant tres dies, del 3 al 5 de juny, la vila de Sitges serà la seu de la promoció de la natura i l’ecoturisme. Enfront els clàssics destins turístics de sol i platja, arreu d’Europa s’està consolidant les ofertes que busquen nous valors afegits com la tranquil·litat, la cultura i el paisatge dels espais naturals protegits. En aquest sentit, cal treballar per trobar l’equilibri entre la promoció i la conservació de l’espai públic, permetent el desenvolupament turístic sense renunciar al desenvolupament sostenible.

  • Ajt Sitges |
  • 24-05-2005
Nota de premsa

Martínez-Garduño superen amb èxit un complicat Ral·li Cales de Palafrugell

El passat dissabte va tenir lloc a la província de Girona el XXIX Ral·li Cales de Palafrugell. El ral·li va transcórrer pels mateixos trams que en edicions anteriors: Sta. Pellaia, Els Àngels, Canyet, St. Grau i La Ganga. També, com en edicions anteriors, el ral·li va ser complicat per una gran part de participants i els abandonaments i els problemes foren protagonistes. L’equip de Vilanova i la Geltrú, patrocinat per RSM Assegurances i 10 Mil Cases, va començar col·locant-se segon però aviat començaren els problemes per la parella.

  • VD |
  • 23-05-2005
Nota de premsa

El Món, la Xina i l’economia espanyola

Joaquín Trigo Portela, doctor en Ciències Empresarials i Econòmiques per la UB, director executiu del Departament d'Economia de Foment del Treball, va presentar dijous el seu darrer llibre Ensayos sobre la economía española en el siglo XXI i va valorar l’estat de l’economia actual al dinar col•loqui que l’ADEG va realitzar al restaurant la Cucanya.

  • ADEG |
  • 22-05-2005
Nota de premsa

Nova depuradora biològica a la Pleta

Les aigües residuals de l'Oficina del Parc a la Pleta, que fins ara anaven a parar a una fossa sèptica i, posteriorment, eren recollides i retirades, són, ara, tractades biològicament amb la depuradora recentment construïda.

  • VD |
  • 22-05-2005
Nota de premsa

Sitges acull del 3 al 5 de juny la I Festa Natur i el III Fòrum Internacional sobre Ecoturisme i Espais Naturals Protegits

Durant tres dies, del 3 al 5 de juny, la vila de Sitges serà la seu de la promoció de la natura i l’ecoturisme. Enfront els clàssics destins turístics de sol i platja, arreu d’Europa s’està consolidant les ofertes que busquen nous valors afegits com la tranquil•litat, la cultura i el paisatge dels espais naturals protegits. En aquest sentit, cal treballar per trobar l’equilibri entre la promoció i la conservació de l’espai públic, permetent el desenvolupament turístic sense renunciar al desenvolupament sostenible.

  • Ajt Sitges |
  • 22-05-2005
Nota de premsa

Reconeixement del Patí Vilanova a Santi Coll

Durant la disputa d’un dels dos partits de play off que el Club Patí Vilanova Ull Blau disputarà contra el Noia (divendres 27 de maig o diumenge 29 de maig) el club farà un senzill acte de reconeixement a Santiago Coll Huguet “Santi”, conegut restaurador vilanoví que mesos enrera va patir un desgraciat accident de circulació. En els propers dies es concretarà la data exacte.

  • VD |
  • 22-05-2005
Nota de premsa

Ribes acull la Festa per una escola inclusiva

La Plataforma ciutadana per a una escola inclusiva al Garraf celebrarà el pròxim dissabte 21 de maig a Ribes la Festa per a una escola i una societat inclusives. Es tracta d'un acte d'àmbit comarcal que per primer cop es farà fora del municipi de Vilanova i la Geltrú i en el qual participen nombroses entitats, escoles i instituts dels diversos municipis del Garraf.

  • Ajt Sant Pere de Ribes |
  • 19-05-2005



Articles d'opinió

Avui destaquem al directori Eix Guia
Moda Home-Dona

CABARY

Vilanova i la Geltrú

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local