TITULARS DEL Diumenge, 15 de juliol de 2007
Durant els passats dies, Catalunya ha patit un episodi crític pel que fa al risc dincendi forestal. Les situacions meteorològiques han estat de les més complicades dels últims 10 anys.
-
Arnau Nin
-
-
15/7/2007 22:56:57
El Secretari General del PP de Sitges, Ferran Ignasi Llombart i el Regidor del PP a lAjuntament de Sitges Jorge Carretero denuncien que després de quatre anys al govern, i 3 anys estudiant el projecte del Camp de Futbol de Aiguadolç, el nou govern de Jordi Baijet no té clar què fer amb aquest terreny municipal, mostrant una vegada més la manca de lideratge per resoldre la mancances del municipi.
Poc més d'una vintena de joves es van manifestar dissabte al vespre pel centre de Vilanova per mostrar el seu rebuig a l'imminent desallotjament del centre okupat La Soga, ubicat al mateix carrer de Les Sogues.
Aquest cap de setmana els Bordegassos de Vilanova tenen programa doble. Dissabte a la tarda actuen a la Festa Major de Puigmoltó. Lendemà al migdia, seran a la Festa Major dels Monjos. Lobjectiu és molt clar: seguir polint detalls de cara a la important diada de Festa Majors i seguir encadenant diades amb castells de set i mig. Per arribar el màxim de rodats possible, la colla ha convocat assajos extra de festa major pels propers dos dimecres.
-
Bordegassos
-
-
15/7/2007 21:59:02
-
Vilanova.cat
-
-
15/7/2007 19:22:15
Les 14 juntes electorals de zona en què està dividida la província de Barcelona a efectes electorals ja han proclamat els 51 diputats i diputades electes que composaran la Diputació de Barcelona en el mandat 2007-2011. En representació del partit judicial de Vilanova i la Geltrú, on s'inclouen els municipis del Garraf, però també Olesa de Bonesvalls i Castellet i la Gornal, el socialista Rafael Roig pendrà possessió del seu càrrec el proper dijous.
-
ICV Sant Pere de Ribes
-
-
15/7/2007 18:55:59