TITULARS DEL Dimarts, 20 de gener de 2004

Un nen de nou anys, en estat molt greu després de ser atropellat per una moto

Un nen de nou anys va resultat ferit de gravetat divendres passat després de rebre un fort cop d'una motocicleta. L'accident es va produir a la cruïlla entre els carrers Miquel Guansé i Ca l'Escoda de Vilanova. El nen creuava el carrer, quan el conductor de la moto no el va poder evitar i el va atropellar.

  • VD
  • 20/1/2004 22:59:48

Sitges signarà un conveni amb Renfe per aconseguir soterrar la via del tren

L'Ajuntament de Sitges signarà un conveni amb Renfe per repartir el cost total de les millores que el govern municipal reclama de l'empresa ferroviària. El soterrament de la via del tren o la disminució del soroll dels trens al seu pas per Sitges són algunes de les demandes que fa l'alcalde, Jordi Baijet (PSC). Precisament, Baijet es va reunir amb els responsables d'infraestructures de Renfe i van pactar que l'Ajuntament farà una proposta sobre la qual començar a treballar.

  • EL PUNT/MÍRIAM DE LAMO
  • 20/1/2004 22:51:12

Xiulets per a l'equip de govern en la primera presentació del pla de mandat

L'equip de govern va rebre ahir a la tarda una pluja de xiulets i crits en la primera presentació pública del pla de mandat. Els tres responsables municipals (Sixte Moral, Tomàs Álvaro i Jordi Valls) es van veure obligar a suspendre la sessió com a conseqüència dels aldarulls que van provocar diversos treballadors de l'Ajuntament, que reclamaven el compliment dels acords del conveni laboral.

  • VD
  • 20/1/2004 22:46:25

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local