Resultats de la Copa Amèrica
- Llorenç Mateo
- 31/10/2007 19:51:25
Dimarts de la setmana passada, a la sala polivalent de ledifici institucional de la plaça de la Vinya den Petaca, es van reunir els membres de la Comissió Representativa amb la presència de la Regidora dEducació Abigail Garrido i la Inspectora del Departament dEducació de la Generalitat de Catalunya Teresa Cambra. A la reunió hi eren presents representants dels centres i dels diferents estaments que participen en les comissions del PEE.
Aquest mes de novembre se celebra la 7a Trobada de Delegats i Delegades dESO del Garraf, que enguany està organitzada conjuntament pel Grup Impulsor del Projecte Educatiu de Ciutat (PEC) de VNG i el Consell Comarcal del Garraf. La primera jornada serà el dimarts 6 de novembre i la següent el dimarts 13 de novembre, a la Casa de Colònies Can Foix, de Cubelles.
Els socialistes del Garraf volem implicar la ciutadania en el procés de debat participatiu que el PSC ha posat en marxa amb lobjectiu de donar un nou impuls al socialisme català i respondre als nous reptes i a les noves oportunitats de la nostra societat.
Arran dels darrers contactes mantinguts amb les administracions local i catalana, des de lAssociació de Veïns del Tacó i lAgrupació per a la Protecció del Medi Ambient (APMA) volem reiterar la nostra intenció de tancar un episodi de contaminació per la pols de ciment que pateix la nostra ciutat i que creiem que està sent invisibilitzat per les institucions. Cal tenir ben present que Vilanova i la Geltrú és la segona ciutat més contaminada de Catalunya pel que fa al contaminant PM10 (pols).
Para comunicar dos puntos entre si, la distancia mas corta es una recta. Si en esa sucesión de puntos colocamos varias paradas y entre ellas un motor que empuja en una dirección cada 10 minutos y duplicamos la red para asegurar el regreso y además garantizamos un espacio libre de interferencias, tendremos un músculo suficientemente capaz para trasladar unos consumidores en un sentido u otro. ¿Tan fácil?. Si además, le entregamos este servicio a un monopolista, el favorecido por nuestra decisión gestionara ambos puntos en unas condiciones de calidad y precio.
El dilluns 5 de novembre lequip de govern de VNG presentarà a debat i aprovació del Ple de la Corporació la proposta dordenances, taxes i preus públics de 2008.
Lalcalde de VNG, Joan Ignasi Elena, es va reunir ahir, juntament amb els alcaldes dels municipis afectats pel tall de rodalies de Renfe, amb el secretari dEstat, Victor Morlan i el CECOF, (organisme participat per representants del Ministeri de Foment, Adif, Renfe, Generalitat i Ajuntament de Barcelona).
El Porreta i la Guingueta no seran tant llestos de fer com els defensors del casc antic i parlar bé del Partit Popular
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local