Turisme de Sitges ha estat present en el Tourism Innovation Summit, una trobada centrada en la innovació, la tecnologia i la sostenibilitat en el sector turístics, al costat de marques com el FC Barcelona i de destinacions com Valencia o Dubrovnik
L’Ajuntament, l’associació de Platges i el Gremi d’Hostaleria es reuneixen amb la conselleria d’Empresa i Coneixement i Agència Catalana de Turisme per la situació actual del turisme a Sitges i les línies d’actuació per reactivar la temporada
L’objectiu és generar coneixement i reconeixement de marca d’una destinació que s’està preparant per recuperar l’energia i la vitalitat que la caracteritza, després del confinament
Passen a formar part d’aquesta nova marca amb l’Ametlla de Mar, Arenys de Mar, Begur, les Cases d’Alcanar, l’Escala, Llançà, Palamós, Sant Carles de la Ràpita, Sant Pol de Mar i Tossa de Mar
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.